SoMe Annoncering

Langt de fleste er på sociale medier. Også dem af os som siger, at vi ikke rigtig bruger det, er indimellem inde for se, hvad der sker. Det gør de sociale medier til en utrolig effektiv markedsføringskanal, som ikke bør overses.

Du kan læse mere om fordelene ved at annoncere på Facebook, Instagram og LinkedIn længere nede på side. Men hvad er det lige vi kan hjælpe dig med?

Annoncering

Vi kan håndtere din annoncering for dig, herunder:

  • Sætte dine annoncer op og målrette dem efter din målsætning og mod din målgruppe.
  • Optimere din annoncering så du får mest muligt ud af dit budget.
  • Sende dig en månedsrapport med de vigtigste nøgletal og en beskrivelse af disse. Vi vil derefter afholde et månedsmøde, enten personligt eller over telefonen, hvor vi evaluerer på den sidste måneds indsats.

Rådgivning

Vi kan rådgive dig om, hvordan du sætter din annoncering op og får mest muligt ud af den, herunder:

  • Hjælpe dig med at vælge mellem de mange annoncemuligheder og indstillinger der er til rådighed.
  • Hjælpe dig med at analysere på de data du får til rådighed for at vurdere succesen af din annoncering.

Annoncering på Facebook og Instagram

Facebook ved ALT om os! Eller gør de? Faktum er, at de indsamler en masse data om os og hvordan vi agerer, når vi er på Facebook eller Instagram. Data om hvad vi har liket, hvilke videoer vi har set, hvad vi har søgt efter og meget, meget mere.

Men hvad betyder det for dig som annoncør?

Det betyder først og fremmest, at du kan målrette din annoncering meget præcist efter, hvem din målgruppe er. Du kan målrette efter hvilken alder de har, hvilket køn de har, hvor de befinder sig geografisk og meget mere. Det er jo ret smart for dig som annoncør.

Facebook samler også data ind om, hvordan du reagerer, når du ser en annonce. De ved, om du klikker på den, om du ser videoen (og hvor meget af den, du ser), eller om de bare scroller hurtigt forbi. Derved kan man optimere visningen af annoncen, alt efter hvad formålet med den er.

Der er kort sagt masser ad indstillinger, man kan skrue på. Det lyder måske kompliceret? Heldigvis har vi stor erfaring med at annoncere på Facebook og Instagram, og vil også gerne hjælpe dig.

Annoncering på LinkedIn

Annoncering på LinkedIn er typisk mest relevant for B2B-virksomheder. Ligesom på Facebook har du her mulighed for at målrette annonceringen meget præcist. Men på LinkedIn kan du også nemt målrette annonceringen efter fx jobtitel, jobfunktion, uddannelse og branche. Det giver en unik mulighed for at kommunikere direkte til relevante beslutningstagere.

Lad os kontakte dig

Få et uforpligtende tilbud

Kontakt os her. Vi vil altid gerne komme og høre om dine behov og se på, hvordan vi kan hjælpe.